vacature zwangerschapsyoga-docente

  • Pure Silence

    Pure Silence is op zoek naar een zwangerschapsyoga-docente.

    Bij jij de docente die wij zoeken of ken jij iemand die passend is voor deze functie? Stuur dan even een mail naar info@puresilence.nl.

    Namasté,

    Team Pure Silence

  • Diana Hooi

    Geachte heer, mevrouw,

    Ik geef al ruim 8 jaar met veel succes zwangerschapsyoga en wil mijn ervaring en kennis verder delen.

    Ik werk aan de fysieke conditie van de zwangere vrouw en 2 soorten adem technieken, technieken t.b.v. de vitaliteit en technieken om de weeen te reguleren/ op te vangen. Verder geef ik informatie over het zwangerschapsproces en de bevalling.

    Met vriendelijke groet,

    Diana Hooi

  • Pure Silence

    Beste Diana,

    Bedankt voor je bericht en interesse in deze vacature. Als je ons even een mail stuurt via info@puresilence.nl dan kunnen we een kennismaking inplannen.

    Fijne dag en we horen graag van je.

    Namasté,

    Team Pure Silence

  • Elise de Graag

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Ik heb ervaring opgedaan als zzp-er in Yogacentrum Tilburg en daarnaast start ik binnenkort met zwangerschapsyoga lessen in cursus vorm. In de cursus biedt ik veel ruimte voor ademtechnieken, massage en eveneens theorie en partnerlessen om de dames voor te bereiden op niet alleen hoe om te gaan met de weeën, maar ook informatie over pijnbestrijding, active birthing en met welke technieken partners ondersteuning kunnen bieden.

    Graag zou ik mijn kennis ook in uw yogastudio delen. Ik hoop dat ik jullie interesse heb gewekt en zou graag eens in gesprek gaan samen.

    Met vriendelijke groet,

    Elise de Graag