Mijn naam is Marcella. Aan de Haagse Hogeschool studeer ik voeding en dietetiek.

Voor mijn opleiding ben ik op zoek naar vijf yoga-docenten of actieve leerlingen om te participeren in een onderzoek. Het onderzoek is kleinschallig en is bestemd voor mij en mijn docenten.

Ik hoop dat er yoga beoefenaars bereid zijn om voor mijn onderzoek drie dagen nauwkeurig een eetdagboek bij te houden.

De eetdagboeken zal ik dan kunnen analyseren en vervolgens in een verslag verwerken. Hierna kan ik de deelnemers een persoonlijk voedingsadvies geven, indien ik verbeteringen kan adviseren. Het zal ook voor kunnen komen dat ik deelnemers alleen kan aanmoedigen om hun eetgewoontes zo voort te zetten.

Ik hoop dat ik u hiervoor kan interesseren, want ik ben zeer geïnteresseerd in de eetgewoontes van yogi's. Ik denk dat yoga en gezonde voeding een positieve invloed heeft op de samenleving. Yoga docenten en yoga beoefenaars verdienen waardering voor hun positieve aandeel en ik hoop met mijn onderzoek hier sturing aan te kunnen geven.

m.sofie1989@gmail.com

06-38284915

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Marcella