Waar kan ik terecht voor vragen over yoga?

  • Ritchie

    Weet iemand dat?

  • Angelique

    Hier! U kunt al uw yoga-vragen hier stellen!

  • ilona lina

    hai Angelique,

    dan weet jij vast ook wel waar ik yoga-kussentjes kan kopen…..

    Dag, Ilona LinaAngelique schreef:

    >

    > Hier! U kunt al uw yoga-vragen hier stellen!

  • Angelique

    Hai Ilona,

    Ik weet alleen in Amsterdam waar je ze kunt kopen. Bij new age winkels en bij de Roos.

    Groet, Angelique

  • Brigitte

    Hallo,

    ik ben Brigitte,

    graag zou ik willen weten of je van power yoga ook geestelijk tot rust komt.

    en tevens zou ik willen weten waar power yoga of gewoon yoga bij mij in de buurt gevolgd kan worden.

    Ik woon in Heerlen Zuid Limburg en heb al op internet geprobeerd te zoeken.

    b.v.d. Brigitte.

  • pieter thoenes

    beste Brigitte, ik ben yogaleraar in Amsterdam (daar heb je dus niks aan) en heb na een uitgebreide klassieke yogatraining sinds enkele maanden ook ervaring met poweryoga. In mijn opinie kan het een aardige variant zijn voor wie al vertrouwd is met de basisprincipes van yoga. Als eerste kennismaking zou ik deze variant niet aanbevelen omdat het mijns insziens al snel tot aerobics-oppervlakkigheid leidt en zeker niet tot “geestelijke rust”. Mijn advies is dus eerst een tijd klassieke yogalessen te volgen, daarna zijn er allerlei aardige zijpaden te proberen, waaronder die van poweryoga. vriendelijke groet, P

  • P. Oxener

    Ik ben woonachtig in Apeldoorn en zou hier graag yoga lessen willen volgen

    maar dan bij een erkende school wie kan mij hierbij helpen????

  • ron van der Post

    beste ritchie,

    indien je nog zoekende bent, kijk maar eens op de site www.yogastudie.nl

    heb je serieuze vragen over Yoga in de meest brede zin van het woord, dan zou ik je willen uitnodigen om je vragen eens voor te leggen.

    groetjes

    Ron van der Post