wat voor soort yoga kan mij helpen

  • janetje

    hallo,

    graag zou ik willen weten welk soort yoga je het beste kan helpen om te onspannen en niet meer zo te stressen.

    ook zou ik graag willen weten of dat soort yoga in combinatie kan staan met leren mediteren. aan gezien ik het alletwee graag wil leren zou ik hier meer informatie over willen weten.

    mail me even!

    alvast bedankt!

  • Wilma Kroezen

    Hatha-Yoga is een soort yoga wat je zeker kan helpen.

    Het probeert je lichaam en je geest in evenwicht te brengen.

    Dit door oefeningen om je spieren en gewrichten soepel te maken of te houden. Maar ook leer je te mediteren.

    In deze : ik moet van alles tijd, is het zeker belangrijk eens even je geest tot rust te laten komen.

    Daar is ook oefening voor nodig.

    Mij helpt hatha-yoga meer dan het hebben van psychotherapie.

    Vraag wel eerst informatie over het soort yoga, welke leraar, lerares, welke groep en misschien ook erg belangrijk, waar en wanneer worden de lessen gegeven.

    Ik persoonlijk heb in Nelleke van Lith een bijzondere yogajuf gevonden.

  • gosta

    waar woont u

    gosta

  • ron van der Post

    beste Janetje,

    omdat er veel verschillende vormen van yoga zijn, en er veel verschillende persoonlijkheden zijn, zal niemand zomaar even een Goed advies kunnen geven.

    in mijn Yogaschool kom ik veel in aanraking met mensen die behoorlijk gestressd zijn. maar ik zie dan ook dat ik verschillende adviezen geef aan betreffende personen om met hun stress om te gaan.

    leren mediteren is natuurlijk goed mogelijk om het tegelijk te doen, maar indien de stress in het lijf een storende factoor is, zul je eerst daar iets mee moeten doen.

    kortom indien je een wat gerichter advies zou willen, kun je contact met me op nemen. graag help ik je verder op weg.

    met vriendelijke groet

    Ron van der Post

    www.yogastudie.nl