Poweryoga

  • mariz

    In het kader van een revalidatietherapie ben ik weer begonnen met Poweryoga, en als het aan mij ligt elke dag, alleen mijn sportschool geeft dit op maandagavond en dan heb ik meestal les, dus nu zoek ik andere lessen, betaalbaar, niet te geitenwollensokkig, in Rotterdam, West, Delfshaven, of Centrum. Iedereen die iets weet, bijvoorbaat dank!!!!

  • Kim

    Hallo Mariz,

    ik heb nu twee lessen gevolgd bij een yogastudio in Rotterdam. (in het centrum, vlakbij de Witte de Withstraat/oogziekenhuis)

    Of het echt poweryoga is, weet ik niet, maar in ieder geval heb ik wel gemerkt, dat niet zomaar even ontspannen is, maar hard werken!

    Dus ik zie het meer als poweryoga

    Zelf wilde ik ook niet naar een geitenwollensokkenschool, maar deze leraar is gewoon heel normaal en laat je keihard werken.

    Ook houdt hij rekening met bepaalde klachten die je hebt, dus volgens mij is het wel iets voor jou.

    Ik heb een gratis proefles gevolgd ( op maandagavond en woensdagavond, 1930)

    Ze hebben ook lessen overdag en bbb yoga .

    Ze hebben trouwens ook een website (www.yogastudio.nl)

    Goedkoop is het trouwens niet, maar je moet er wat voor over hebben ook vind ik.

    Het is een mooi gebouw en er hangt een leuke sfeer.

    Succes in ieder geval

    Groetjes

    Kim