Acro Partner gezocht!!

  • Jeroen

    Hallo allemaal!

    Mijn naam is Jeroen,22 jaar en ik ben al enige tijd actief in de sporten turnen en acrobatiek (ook in verleden veel aan breakdance gedaan)

    Ik ben opzoek naar een acropartner (Man zwaarder dan mij of vrouw als boven partner) in de buurt van regio Den haag om misschien 1/2 keer per week te trainen!

    Mocht je interesse hebben kan je mij altijd mailen (jeroenhanselaar@gmail.com)

    Groetjes!

  • alina voskuil

    hoi!

    ik ben alina ik ben net 17 geworden , en ik zoek heel toevallig ook een partner :) allleen in woon in emmeloord … -,- ik train zelf hier in emmeloord en ik zoek een goede partner , kan haar/hem alleen niet vinden.. jammer dat ik in emmeloord woon .. maarja we kunnen het altijd proberen

    groetjes

  • Jeroen

    Hoi Alina,

    Sorry voor de late reactie! Bedankt voor het reageren op mijn bericht! Ik denk inderdaad dat Emmeloord een beetje te ver is vanaf regio Den haag. Misschien zouden we het eventueel een keer kunnen proberen!

    Groetjes,

  • alina voskuil

    hah maakt niet uit , ik heb gelukkig een nieuw team gevonden , zit nu in E senior dames trio. ;p straks naar 2e plaatsing wedstrijd van regio finale ;p ik ahd gevraagd aan mn trainster of ze hier ook met jongens doen , dat nog niet de groep is te klein. dus mocht het een keer worden zul je nog even moeten wachten hah heb je al iemand gevonden ?

  • Jeroen

    Hoi Alina,

    Nee heb nog niemand gevonden:( Goed om te horen dat je een nieuw team hebt gevonden veel succes!!

  • khadija

    Hallo, ik ben een meisje van 12jaar en wil graag acro doen maar vind geen onderpartners ik weeg 37kg en heb al ervaring in acro en heb namelijk 3jaar tumbling gedaan ik kan grondekaar split radslac rondat overslag brug achterwaarts en bijna mijn flik flak

    Op de trampoline kan wat meer: salto voor en bijna achter en kan ik rondat temp, als jullie het goed vinden en als ik mag komen proberen kan je mailen op fe bovenstaande email adres

    Danku en tot ziens!

  • khadija

    Sorry ik heb niet gezien dat de email voor andere mensen niet zichtbaar is je kan me mailen op dit mailadres: fatimaa.hafa@hotmail.com of bellen naar dit nummer: 0483446270 tot ziens hopelijk kan ik acro komen volgen