yogadocenten gezocht door heel nederland

  • Henk Jan van Eik

    Wij zijn door heel nederland op zoek naar gediplomeerde yogadocenten.

    Voor meer informatie…Kijk op www.youryoga4life.nl

  • Karin van der Knoop

    Beste Henk Jan van Eik

    Mocht je in Den Haag en omstreken iemand zoeken:

    Ik kan lessen hatha yoga, poweryoga, vinyasa yoga, India yoga, deugdenyoga, kinderyoga, jongerenyoga en ouderenyoga verzorgen.

    Met vriendleijek groet, Karin

    karinvdkno@hotmail.com, www.kerndansacademie.nl, 070-3450594

  • Anita Korsten

    Hoi Henk Jan,

    Ik heb ook interesse, woon in Deventer en geef Hatha, Power en Easy Flow. Daarnaast verdiep ik me momenteel in Yoga voor senioren!

    Hoor het graag van je,

    Groet Anita

    06-81575588

  • Monique Langelaan

    Beste Henk Jan van Eik,

    Als je iemand zoekt in de bollenstreek en omgeving, ik ben woonachtig in Nieuw Vennep en bereid te reizen tot ongeveer 20km.

    Ik geef momenteel les in Vinyasa Flow, Easy flow en Yin Yoga.

    Ik heb ook wat ervaring met asthanga.

    Met vriendelijke groeten,

    Monique Langelaan

  • tossa@kabelfoon.nl

    Beste Jan ook in het Westland heb je een yogalerares die ook verschillende soorten yoga geeft. Kijk eens op mijn site www.yosyoga.nl. Misschien kan ik verdere informatie mondeling toe lichten? Vriendelijke yogagroet Yo

  • Julia Corben

    Beste Henk Jan,

    Als startende zelfstandige geef ik les in power- en yinyoga bij Yogatrainer in Eindhoven. In deze regio zou ik meer lessen kunnen en willen verzorgen. Vanuit mijn achtergrond en uitgebreide ervaring met diverse doelgroepen in de zorg (psychiatrie, maatschappelijke opvang, mensen met een verstandelijke beperking) is het mijn intentie om yoga toegankelijk te maken voor iedereen, hetgeen mooi aansluit bij jullie doelstelling!

    Voor meer informatie kun je contact met me opnemen via bovenstaand mailadres.

    Met vriendelijke groet, Julia Corben