yogadocent gezocht

  • mariella

    sinds april ben ik een nieuwe yogastudio in Wassenaar gestart, ik zoek een yogadocent(e) die het leuk vind om bij mij les te geven, of evt in te vallen

    en het leuk vind om (freelance) les te geven ed, in een opstartende Yogastudio!

    zelf ben ik Ashtanga Yoga gecertificeerd, dus geef Ashtanga, maar ook Vinyasa Yoga en Detox yoga.

    Reacties graag via mijn e-mail!

  • Elvira Pronk

    Beste Mariella,

    Ik las je berichtje op yoga startpagina en dacht ik laat gelijk wat van mij horen. Ik ben Elvira ik zou mijzelf willen omschrijven als een creatief onderneemster. Oorspronkelijk ben ik freelance ontwerpster maar de laatste tijd neemt de yoga de overhand. Ik zit in het laatste stukje van mij yogadocenten opleiding bij Deva Deva in Lisse. Toen ik met de opleiding begon is alles gelijk in een stroom versnelling geraakt. Ik geef al op verschillende locatie's les.

    Ik ervaar veel plezier bij het les geven daarom zou ik graag meer mensen willen bereiken.

    Maandag en woensdag ochtend geef ik les bij het Adamas inloophuis in Nieuw Vennep.

    Op de maandagavond huur ik een zaal in Warmond. Op de vrijdag avond geef ik bij Olympia sport & health in Noordwijk les.

    Ik zou graag op de donderdag en vrijdag ochtend lessen gaan geven en eventueel in de avond uren.

    Wie wet kunnen wij wat voor elkaar betekenen.

    Mvg

    Elvira Pronk Buné

  • Elvira Pronk

    Hi Marielle,

    Nog een kleine toevoeging. Ik sta overal voor open ook qua indeling van het les rooster.

    Misschien leuk om een keer af te spreken om kennis te maken.

    Namaste,

    Elvira Pronk

  • Christian Brügmann

    Hallo,

    en ik ben Christian - ik woon en werk in Keulen. Maar ik ben van plan naar Den Haag te verhuizen. Gewoon werk ik als verpleeger en begeleid patienten op een psychosoamtische afdeling. Ik bied ook een lichte vorm van yoga aan zoals oplettenheid oefening tegen stress. Momenteel is het heel moeilijk een baan in deze richtig te vinden. Nu wil ik graag mal aanvragen. Ervaringen heb ik in Iyengar, Pilates en Vinyasa Yoga.

    Misschien zijn er kansen.

    best uit Keulen van

    Christian

  • mariella

    Hi Elvira,

    dank je wel voor je bericht en sorry voor mijn late antwoord….dacht dat ik email zou ontvangen…

    zie dat je al lekker druk bent en al veel les geeft.

    Op dond.ochtend heb ik geen les in mijn rooster, wel vrijdagochtend….dat is dus de enige ochtend dat je kan?

    Zoek iemand die ook evt mijn huidige lessen ivm ziekte oid kan invallen, maar op die dagen geef jij al elders les, helaas.

    Dank voor je reactie in ieder geval, denk er nog eens over na!

    Namaste,

    Mariella

  • mariella

    Beste Christian,

    Ook bedankt voor je bericht!

    Mocht je in Den Haag zijn/wonen, kunnen we misschien eens kijken of je les/lessen kunt geven/invallen.

    Dank je wel voor je bericht!

    Namaste,

    Mariella

  • Josien

    Beste Mariella,

    Super dat je een school geopend hebt! Ik ben erg geïnteresseerd in het geven van yogalessen,

    ga volgend jaar een teachertraining doen in India en beschik over een goede basiskennis.

    Ben dus nog niet gecertificeerd, maar ben ervaren en zou goede hathalessen kunnen geven.

    Binnenkort even een kopje koffie doen?

    Hartelijke groet,

    Josien Bruinsma

  • mariella

    beste Josien,

    dank voor je berichtje, je geeft Hatha yoga lessen? Die heb ik niet op het rooster, maar weet niet of jij evt ook kan invallen voor Vinyasa yoga?

    miss even mailen? en idd x kopje koffie oid

    groetjes Mariella

    artofbalance@ziggo.nl mail anders even!

  • marjoleine

    Hoi hoi,

    Ik ben (afgestudeerd) kinderyogadocente.

    Kan lesgeven aan kinderen (en ouders) vanaf 2 1/2 jaar.

    Wellicht is het leuk dit ook in je studio op te nemen?

    Ik hoor 't graag van je.

    Zomerse groet van Marjoleine