yogadocent(e) voor studio in wassenaar gezocht

  • art of balance

    Ben in april een yogastudio in Wassenaar gestart, geef oa Ashtanga Yoga, Vinyasa Yoga, Detox en ook 50+/senior yoga. In sept. wil ik ook kinderyoga toevoegen.

    Graag zoek ik een (freelance) yogadocent(e) die het leuk vind om of een vaste les(sen) te geven en evt mee te denken in het uitbreiden vh lesrooster

    of iemand die op freelance basis zo af en toe kan/ wil invallen ivm verlof/ziekte. Dit alles in overleg!

    Namaste!

  • tossa@kabelfoon.nl

    Hoi hoi ik heb zelf een yogastudio in Naaldwijk. Ik heb nog tijd over om nog meer lessen te geven? Misschien kunnen we een keer een praatje maken? Kijk even op mijn site voor de eerste indruk. wwwyosyoga.nl als je contact wil kan je het beste even mailen naar tossa@kabelfoon.nl. Vriendelijke groet, Jolanda

  • Yana

    Namaste, i can give Kundalini yoga classes and mantra singing workshops. i have 3 years of experience in teaching (ook een beetje in het Nederlands) in Haarlem. Also taught at festivals in Belgium, Shamayana events (Club Lite, Amsterdam) and developed own Mantra workshops program.

    You csn better reach me on my email.would love to hear further from you.

    Yana

  • artofbalance

    Hi Yana, sorry but I don't have Kundalini yoga classes….

    Thanks for your respond!

    Mariella

  • artofbalance

    Beste Jolanda,

    dank voor je reactie, maar heb inmiddels al paar telefoontjes/mails ontvangen, en dus geschikte kandidate gevonden!

    mvrgr

  • marjoleine

    Hoi hoi,

    Ik ben (afgestudeerd) kinderyogadocente.

    Kan kinderen vanaf 2 1/2 jaar spelenderwijs

    yoga les geven.

    Mocht je geïnteresseerd zijn, geef gerust een gil.

    Zonnige groet van Marjoleine